آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تراکتور الجزیره – کارناوالی به رنگ سرخ
 
 
لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه ۸ اسفند ماه درتبریز آغاز خواهد شد و دو تیم تراکتورسازی و الجزیره در حالی به مصاف همدیگر می روند که تیم میزبان تراکتور اولین تجربه ی آسیایی خود را در پیش دارد و شور و شوق خاصی در تبریز، هم در بین بازیکنان و هم در بین طرفداران این تیم وجود دارد. اما از سوی دیگر الجزیره امارات تجربه ی بسیاری از حضور در این رقابت ها دارد. عنکبوت های اماراتی در هر دوره نسبت به دوره ی قبل عملکرد بهتری را از خود ارایه می دهند. این تیم در دو دوره با استقلال، دیگر نماینده کشور، هم گروه بوده است و استقلال تاکنون قادر به برد این حریف اماراتی خود نشده است. همه این موارد کار سخت تراکتور را در مقابل این حریف اماراتی نشان می دهد. بسیاری از گل های این تیم در نیمه دوم به ثمر رسیده است.

الجزیره تیمی خطرناک در یک سوم پایانی زمان بازی
نزدیک به ۵۵ درصد گل های الجزیره در ۳۰ دقیقه پایانی بازی به ثمر رسیده است. علاوه بر این، عنکبوت ها در ۱۶ بازی خود به ۱۰ پیروزی، چهار تساوی و دو شکست دست یافته اند و شش امتیاز با تیم صدر جدولی العین فاصله دارند که عملکرد نسبتاً قابل قبولی از خود بر جای گذاشته است. اما با وجود کسب نتایج قابل قبول و پیروزی پرگل چهار بر یک در بازی اخیرمقابل الظفره، مسئولان این تیم به تازگی بونامیگو سرمربی تیم را از کار برکنار نموده و لوئیز میلا را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند. به نظر می رسد که لوئیز میلای تازه وارد، در این چهار روز، کار تاکتیکی خاصی برای الجزیره انجام ندهد. در بررسی نفر به نفر بازیکنان الجزیره، با بازیکنان شاخصی روبرو می شویم که به طور قطع سابقه و ارزش مالی بالاتری نسبت به بازیکنان داخلی کشور دارند.

سیستم بازی الجزیره و فضاهای قابل استفاده
بازیکنانی با سابقه همچون ریکاردو اولیویرا، مارسلو دلگادو و فرناندینو که هر تیمی آرزوی چنین بازیکنانی را دارد. آنها به تازگی هیونگ مین هافبک دفاعی ملی پوش کره ای را به خدمت گرفته اند که سابقه ی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را با پوهانگ استیلرز داراست. هر چند که نباید از بازیکن هوشیاری چون سبیت خاطر به همین سادگی گذشت. بازیکنی که با ضربات ایستگاهی اش، در العین و الجزیره همواره برای تیم های ایرانی خطرساز بوده است. این تیم در بسیاری از بازی ها با سیستم ۴-۱-۳-۲ به میدان می رود که می توان به راحتی از فضای پشت سر هیونگ مین در ضد حملات استفاده کرد. این تیم در ضربات ایستگاهی و ضربات پشت محوطه جریمه خطرناک می باشد. از سوی دیگر این تیم بسیار ساکن بازی می کند که می تواند نکته ضعف این تیم در ضد حملات باشد. نکته ای که در تمام تیم های اماراتی مشهود است.

جاناتان جایگزین دهنوی
از سوی دیگر تراکتور سازی قاسم دهنوی را به دلیل اخراج در بازی تیم سابقش مس کرمان، مقابل ذوب آهن در اختیار ندارد. دوندگی های قاسم دهنوی که موجب ایجاد فضا برای تراکتور می شد که اغلب خلق موقعیت برای تراکتور را در پی داشت. نبود قاسم دهنوی می تواند برای تراکتور مشکل ساز باشد. جاناتان در چند مقطع به عنوان بازیکن تعویضی به جای قاسم دهنوی بازی کرده است امّا به دلیل زمان اندک، تاکنون بازی شاخصی از او را ندیده ایم. تراکتور در خط میانی خلاقیت کافی را ندارد و بازیکنان این تیم بیشتر با دوندگی خود اقدام به خلق موقعیت کرده اند. همچنین به تازگی شاهد افت کیفی تراکتور در نیمه ی دوم هستیم. آن ها دربازی اخیر خود مقابل فجر در دقایقی تمرکز تیمی خود را از دست می دادند و فضای زیادی در ضد حملات برای حریف ایجاد می شد. مواردی که به طور مشابه در بازی مقابل ذوب آهن و گهر نیز شاهد آن بودیم. تراکتور در توپ های ارسالی حریف نیز ضعیف ظاهر می شود و گل های بسیاری را از ضربات ایستگاهی و کرنر ها دریافت کرده است که در تمامی تیم های ایرانی نیز این ضعف وجود دارد.به همین دلیل باید مواظب ضربات ایستگاهی دلگادو هافبک خلاق الجزیره بود.

فاکتور سرعت تراکتور، کلید پیروزی
وجود فاکتور سرعت در تراکتور تنها کلید پیروزی این تیم در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان خواهد بود. بازی های سخت تراکتور از ۸ اسفند آغاز خواهد شد و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد یافت و موفقیت در این بازی به نوعی اعتماد به نفس بازیکنان و کادر فنی را برای ادامه بازی ها افزایش خواهد داد. بازی های سخت تراکتور مقابل تیم های بالانشین جدول همچون نفت، استقلال و سپاهان عیار این تیم را برای قهرمانی مشخص خواهد نمود. همه ی چشم ها سه شنبه به تبریز دوخته شده است. باید دید که تراکتور در کارناوال سرخ طرفدارانش قادر به پیروزی خواهد بود؟!

منبع: اهراب نیوز

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی، ،
برچسب‌ها: تراکتور, تراختور, الجزیره, سرخ, کارناوال, تبریز,
[ 7 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب