آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازدید استاندار از میزان پیشرفت شهرک توریستی 30 هکتاری تفریحی رشدیه و برج 40 طبقه ای اس پی


بازدید استاندار از میزان پیشرفت شهرک توریستی تفریحی 30 هکتاری رشدیه و برج 40 طبقه ائل گولی



استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) از چند طرح سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شهرسازی و تولیدی در شهرستان‌های تبریز و شبستر بازدید کرد.


احمد علیرضابیگی هدف از این بازدیدها را بررسی میدانی مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: فعالیت و جنب و جوش این واحدها ما را بیشتر از گذشته به این سمت هدایت می‌کند که باید پشتیبان تولید در بخش‌های مختلف به ویژه با اهداف صادراتی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: واحدهایی که امروز از آنها بازدید کردیم واحدهایی هستند که محصولات آنها صادر می‌شود یا ما را از واردات محصولات مشابه بی‌نیاز می‌کند که در هر حال رفع موانع موجود بر سر راه آنها را وظیفه خود می‌دانیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بازدیدهای امروز خود از چند واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرستان شبستر بازدید و ضمن بررسی روند فعالیت در این واحدها، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

 

 
مجتمع صنایع غذایی آترین پروتئین تولیدکننده انواع مواد پروتئینی، شرکت بسته‌بندی خرما و کشمش نخل سبز با ظرفیت شش هزار تن در سال و قابلیت صادرات و شرکت آدوپن تولیدکننده انواع پروفیل‌های UPVC با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی از جمله واحدهایی بودند که در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی مورد بازدید استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

علیرضابیگی از مجتمع صنایع غذایی دریان‌کندو و واحد بسته‌بندی عسل این مجتمع در شهرک صنعتی شندآباد و مجتمع فراورده‌های لبنی دریان‌لبن در شهرستان شبستر نیز بازدید کرد.

وی همچنین از دو پروژه شهرسازی شامل برج 37 طبقه ائل‌گلی و مجتمع تفریحی 30 هکتاری رشدیه که توسط شرکت شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه در تبریز اجرا می‌شود بازدید کرد.

منبع: تبریزمدرن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار گزارشی، ،
برچسب‌ها: بازدید, استاندار, تبریز, رشدیه, برج, ائل گولی, توریستی, ISP,
[ 12 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب