آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تا 2 هفته آینده در بیمارستان شهید محلاتی تبریز
مرکز مدرن قلب شهید باکری تبریز افتتاح می‌شود

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز از افتتاح مرکز مدرن قلب شهید باکری تا دو هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: مرکز مدرن قلب شهید باکری تبریز افتتاح می‌شود

 

 

منبع: فارس

 

 

 

پرویز اسدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح مرکز مدرن قلب شهید باکری بیمارستان شهید باکری خبر داد و اظهار کرد: این مرکز قلب شامل دو اتاق عمل، دو اتاق آنژیو، دو اتاق ریکاوری و دو بخش بستری وی.آی.پی است که روزانه 60 آنژیو و چهار عمل جراحی و 24 تخت وی آی پی در آن انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیمارستان شهید آیت الله محلاتی تبریز وابسته به سپاه عاشورا در نخستین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی رتبه نخست استانی و درجه برتر کشور را در ارایه خدمات با کیفیت بالا از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز کسب کرده است.

اسدی ادامه داد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی تبریز عنوان درجه یک عالی را از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز کسب کرده است و این عنوان برای نخستین بار در استان آذربایجان‌شرقی توسط بیمارستان شهید آیت الله محلاتی در بین تمام بیمارستان‌های آموزشی، دولتی و خصوصی کسب شده است.

اسدی ادامه داد: تنها اتاق عمل استاندارد و ایده آل در سطح استان که رتبه دوم را در کشور دارد در بیمارستان محلاتی تبریز موجود بوده که با توجه به آنتی باکتریال بودن آن کمترین عفونت برای بیماران ایجاد می‌شود.

وی درباره حاکمیت بالینی خاطرنشان کرد: چارچوبی که سازمان‌های ارائه دهنده خدمات سلامت را موظف به رعایت اصول تعالی خدمات بالینی کرده و از این طریق آنها را در مقابل حفظ و ارتقای کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند پاسخگو می‌گرداند.

اسدی ادامه داد: حاکمیت بالینی را می توان به مثابه تغییر فرهنگی تمام نظام سلامت در نظر گرفت که سازمان را برای ارائه خدمات سلامت مستمر، پاسخگو، بیمار محور و با کیفیت تضمین شده، توانمند می‌سازد.

وی با بیان اینکه حاکمیت بالینی ارائه خدمات ایمن، ارزان، مناسب و در شأن بیمار است، افزود: در سه سال اخیر برای اجرای این طرح بیمارستان شهید محلاتی تبریز بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه کرده است.

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز حاصل این پیشرفت‌ها را در سیستم‌های تشخیصی و درمانی به خصوص پرتو پزشکی، ام. آر.آی، سی. تی. اسکن اسپیرال سی تی، دی. دی. آر، سی تی آنژیو، کالرداپلر و داپلکس، ماموگرافی، دانسیتومتری و مجموعه اتاق‌های عمل جدید و مدرن مدیون توجه مسئولان و فرماندهان سپاه عاشورا برشمرد.

اسدی با بیان اینکه بیمارستان شهید محلاتی روزانه به 4 هزار و 500 بیمار سرپایی، آزمایشگاهی یا بستری ارائه خدمات می‌دهد، افزود: 55 درصد بخش درمانگاه و 38 درصد بستری‌ها مربوط به نیروهای مسلح است.

همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بیمارستان به گونه‌ای طراحی و برنامه ریزی شده است که در مواقع لازم جوابگوی کامل و جامع نیازمندی‌های بهداری رزم، بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه باشد و در عین حال فعالیت‌های جاری بیمارستان هیچ لطمه‌ای نخواهد دید.

دکتر اسدی در بخشی از صحبت‌های خود به مراجعات حجیم برون مرزی اشاره کرد و گفت: شهرت و آوازه خدمات این بیمارستان در کشورهای همجوار آنها را به این بیمارستان کشانده است به طوری که ما هر روز مراجعات بیماران برون مرزی داریم و با رضایت کامل از خدمات ویژه بیمارستان استفاده می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار گزارشی، ،
برچسب‌ها: افتتاح, مرکز, مدرن, قلب, شهید باکری, تبریز,
[ 13 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب