آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد:

ایجاد بانک منطقه ای شمال غرب کشور

استاندار آذربایجان شرقی خواستار راه اندازی بانک منطقه ای در شمال غرب کشور با هدف پشتیبانی از طرح های بزرگ اقتصادی شد.

احمد علیرضابیگی روز چهارشنبه در نشست مشترک با مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در تبریز افزود: ایجاد چنین نهاد مالی می تواند حامی مالی مناسب و قابل اتکا برای اجرای طرح های مختلف اقتصادی، صنعتی و تولیدی در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان باشد.

وی با اشاره به مزیت های بسیار وسیع ایجاد بانک منطقه ای اظهار کرد: مسوولان اجرایی با کمک و تعامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توانند در این مسیر تلاش کنند تا فواید ناشی از آن در رشد شتابنده منطقه از لحاظ اقتصادی و اجتماعی نمود یابد.

علیرضابیگی، توسعه منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس را از دیگر انتظارات خود برای توسعه روز افزون شمال غرب کشور از نمایندگان مجلس بیان کرد و ادامه داد: امتداد و توسعه این منطقه بسیار مهم اقتصادی و تاثیرگذار در زندگی مردم به استان های اردبیل و آذربایجان غربی امری حیاتی و بسیار مهم به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر منطقه آزاد ارس محدود به آذربایجان شرقی است که توسعه آن به دو استان همجوار و از ماکو تا مغان می تواند مفید واقع شده و منطقه اقتصادی قدرتمندتری را تشکیل دهد.

علیرضابیگی، از کاهش سهم ارزش افزوده استان های شمال غرب در بخش صنعت و معدن در یک دهه گذشته خبر داد و افزود: در حالی که ارزش افزوده این بخش در سال 79 معادل 4.4 درصد بود این رقم در سال 89 به 4.1 درصد کاهش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس ارزش افزوده بخش کشاورزی از 14.1درصد در سال 79 به 13.6 در سال 89 درصد تنزل یافته و در بخش خدمات نیز این رقم از 9.1 درصد به 7.6 درصد کاهش پیدا کرده است.

علیرضابیگی، با اشاره به اینکه در ارزش افزوده بخش ساختمان در شمال غرب کشور شاهد رشد بوده ایم گفت: این رقم در سال 79، 9.2 درصد بود که در سال 89 به 9.3 درصد افزایش یافت.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تعامل و همفکری بین مسوولان اجرایی و نمایندگان مجلس دارای فواید فراوان برای توسعه منطقه است، افزود: در این مسیر آماده همه گونه همکاری با نمایندگان مجلس هستیم.

منبع: نصر نیوز

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار گزارشی، ،
برچسب‌ها: استاندار آذربایجان شرقی, ایجاد, بانک, منطقه ای, شمالغرب,
[ 16 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب