آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

از آئین بهره برداری از پروژه 80 میلیون دلاری لاله پارک تبریز

تبریز بهترین شهر خاورمیانه و آسیای میانه

افتتاح پروژه بزرگ لاله پارک تبریز

شهردار تبریز گفت: طبق برنامه 20 ساله ایران باید بتواند کشور برتر منطقه باشد و ما نیز تلاش می کنیم تا شهر تبریز شهر برتر خاورمیانه و آسیای میانه باشد.

مراسم افتتاح پروژه مجتمع تجاری و رفاهی لاله پارک تبریز صبح امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

تحول عظیمی در اقتصاد کشور دیده می شود
آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در دوره انقلاب اسلامی پیشرفت های اقتصادی و عمرانی زیادی صورت گرفته است و عمران و آبادی امروز با 30 سال قبل قابل مقایسه نیست و تحول عظیمی در اقتصاد کشور دیده می شود.
وی افزود: پروژه مجتمع تجاری و رفاهی لاله پارک تبریز نمونه ای از پیشرفت های تبریز است که با مشارکت شهرداری و شرکت لاله پارک صورت گرفته است.

80 میلیون دلار برای پروژه در نظر گرفته شده است
علی پولاد سرمايه‌گذار و رييس هيأت‌مديره شركت لاله ناب گفت: 4 سال پیش در همایشی در تهران پیشنهاد شده بود که توافقنامه ای صورت گیرد و در تبریز پروژه ای عظیم احداث شود و به ما وعده داده شد که امکانات خوبی در تبریز در اختیار ما صورت گیرد و به این دلیل ما مجتمع تجاری و رفاهی لاله پارک را در تبریز شروع کردیم.
وی گفت: ما با شورای شهر تبریز به توافق رسیدیم و شهرداری هم کمک خوبی به ما کرد و اوایل سال 88 کار خود را آغاز کردیم.
سرمايه‌گذار و رييس هيأت‌مديره شركت لاله ناب تصریح کرد: این پروژه در 6 طبقه و 126 واحد تجاری و هتل 5 ستاره 17 طبقه دارای مجموعه ورزشی مجهز و سالن کنفرانس با فضای 2000 متر مربع احداث می شود.
پولاد خاطرنشان کرد: 80 میلیون دلار برای این پروژه پیش بینی شده بود که تاکنون 50 میلیون دلار آن هزینه شده است.

باید برای حرکت اقتصادی بسترسازی کنیم

محمدباقر قالیباف شهردار تهران اظهار داشت: شهرداری ها یک نهاد غیر دولتی هستند و باید تلاش کنیم تا عمران و آبادی خوبی در شهر ها داشته باشیم و این بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما درصدد پاسخگویی به نیازهای اجتماعی مردم هستیم و ما مدیران باید برای یک حرکت اقتصادی بسترسازی کنیم.
قالیبافت بستر سازی برای حضور سرمایه گذارانی که دل در گرو کشور و مردم ایران دارند را عامل توسعه عمرانی کشور، حفظ کرامت شهروندان، پیشرفت توام با عدالت و حرکت پایدار اقتصادی دانست.

احداث بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در تبریز
رضا رحمانی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: این ساختار می تواند گام مهمی در توسعه صنعت و تجارت کشور ایجاد کند و باید به عنوان عاملی مهم در توسعه کشور مورد توجه قرار گیرد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این خصوص برنامه ها و اقدامات خوبی در آذربایجان شرقی صورت گرفته و تبریز قابلیت تبدیل شدن به قطب تجاری - صنعتی کشور را دارد.
رحمانی اظهار داشت: ما پروژه های گوناگون صنعتی در نظر داریم و بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در تبریز در احداث است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همجواری آذربایجان شرقی با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای مشترک المنافع را از دیگر ویژگی های قابل توجه آذربایجان شرقی برای توسعه ساختارهای صادراتی و تولیدی استان عنوان کرد.

بهره برداری پیش از موعد پروژه لاله پارک
جواد ششگلانی رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اولین پروژه سرمایه گذاری مشارکتی در تبریز صورت گرفت و تبریز لیاقتی بیش از این نیز دارد و امت شهید پرور تبریز لایق بهترین ها هستند.
وی افزود: این پروژه یکی از پروژه هایی بود که توسط بخش خصوصی زودتر از موعد مقرر به پایان رسید و سیاست های شورای شهر در حال پیاده سازی است.

تبریز بهترین شهر خاورمیانه و آسیای میانه می شود
علیرضا نوین شهردار تبریز اظهار داشت: در برنامه 20 ساله ایران برنامه ریزی ها به گونه ای صورت گرفته است که ایران در پایان این برنامه ریزی کشور برتر منطقه باشد و در حال حاضر 7 سال از این برنامه ریزی پیش رفته ایم و مدیران باید بیدار باشند و برای رسیدن به این موضوع تلاش کنند.
وی افزود: این پروژه خصوصی به خوبی پیش رفته است و بخش خصوصی به زمان بندی مشخص شده مقید بوده است و مدیران این شرکت تمام تلاش خود را کردند تا بدون وام این پروژه را به شهر تبریز تقدیم کنند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: 3700 میلیارد دلار باید در برنامه 20 ساله هزینه شود که 2400 میلیارد دلار سرمایه های داخلی و 1300 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی است.
علیرضا نوین تصریح کرد: پس از اجرای این برنامه ریزی ایران باید در سال 1404 کشور برتر منطقه باشد و در کنار آن تلاش می کنیم تا تبریز نیز شهر برتر خاورمیانه و آسیای میانه باشد.

استاندار و مدیران دولتی غایبان بزرگ برنامه
مراسم افتتاح این پروژه در حالی برگزار شد که آیت الله محسن مجتهد شبستری و محمد باقر قالیباف پیش از بقیه مسئولان همزمان در مراسم حضور یافتند و پس از آن نیز جواد ششگلانی رییس شورای شهر و خاماچی، شیری آذر، دبیری و درس خوان سایر اعضای شورای شهر در مراسم حضور یافتند.
همچنین سرکنسول کشور ترکیه و آذربایجان به همراه علی پولاد مدیرعامل شرکت لاله پارک در برنامه حضور یافتند.
رحمانی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاخیر یک ساعته در برنامه حضور یافت و پس از سخنرانی برنامه را ترک کرد.
نکته جالبی که در این برنامه به چشم می خورد عدم حضور بیگی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران استانی بود که هر یک از میهمانان حاضر در برنامه هر لحظه منتظر حضور وی در این برنامه بودند.

منبع: نصرنیوز

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار عمرانی و شهری، اخبار گزارشی، ،
برچسب‌ها: تبریز, پروژه, لاله پارک, قالیباف,
[ 20 / 11 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب